Záruka a reklamace

  •  Jaká záruka se vztahuje na naše stoly a židle?

Na naše zboží se vztahuje záruka 24 měsíců pro koncového spotřebitele. Pro případ, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání je záruční doba 12 měsíců.

  • Co mám dělat, pokud je balík poškozen při převzetí?

Kupující je povinen bezprostředně při dodání překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, neporušenost obalu) podle přiloženého přepravního listu. Veškeré zboží je dodáváno v demontovaném stavu. V případě zjevného poškození zboží je kupující oprávněn odmítnout převzetí zásilky pokud je karton poškozen nebo zásilka není úplná . Podpisem přepravního listu kupující potvrzuje dodání převzetí bez vad zjevných.Při jakémkoliv poškození obalu zásilky je nutné tuto skutečnost uvést do přepravního listu. Dodatečná reklamace neúplnosti nebo vnějšího poškození obalu  zásilky dává prodávajícímu možnost prokázat, že se nejedná o rozpor s kupní smlouvou.

  • Jakým způsobem mohu zboží reklamovat?

Pro reklamaci nás kontaktujte  a společně problém vyřešíme.  Kupující je povinen reklamovanou věc nachystat k převozu a perfektně  zabalit. Pokud již nelze využít původní obal , je zapotřebí tento obal nahradit tak, aby bylo zboží dostatečně chráněno před dalším poškozením, které by mohlo vzniknout v průběhu přepravy zpět k prodávajícímu. Poškozené  vrácené zboží v nedostatečně zabaleném obalu není předmětem reklamačního řízení.

  •  Je možné zakoupené zboží vrátit?

Ano, zboží je možné do 14 dnů bez  od doručení vrátit na naší adresu.  Abychom Vám mohli vrátit celou částku, musí být zboží vráceno nepoškozené v původním přepravním obalu .Dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku nelze  ve 14 denní lhůtě vrátit zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího (týká se přečalounění židlí do příplatkové látky). Náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu hradí kupující.

Mohu objednávku stornovat?

Ano, objednávku lze stornovat do doby, než je expedována a odeslána dopravcem.